Mobilnummer:

Våra öppettider:

måndag-torsdag: 07.00-22.00

Fredag-Lördag:09.00-19.00

Söndag:08.00-22.00

 

Skadade saker/stulna saker på resan:

Om exempel ditt bagage är skadat så maila oss senast efter 30 dagar. Vi ersätter föremålet som skadats.

Om exempel ditt bagage är stulet så kontakta oss på kundtjänst med en gång. Vi har både snabbkontakt med dig och flygplatsen, reseledaren och hotellet. Sedan går en utredning till. Om vi inte hittar föremålet som försvunnit så ersätter vi den.

 

Försenad till flyget:

Om du är försenad till flyget kan du maila till våran mail som står nere i beskrivningen.

 

Handbagaget:

Om du ska resa så finns det några regler över handbagaget. ett exempel är att det inte får väga över ett visst kilogram, eller du får inte ha med nå vassa föremål, och när du kliver på flyget får du inte ha me dig nå drickbart eller ätbart det måste du äta upp först.

 

Vi har även några olika sociala medier:

  • Snapchat
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter

 

 

Avboka resan:

Om du vill avboka resan eller om du kanske har försovit dig så kan du hålla koll på öppettiderna och ringa eller mejla att du vill avboka så kan vi skicka tillbaka dina pengar du har lagt ner på resan.

 

Sjukhusvård:

Om du som kund skadar dig, gör svårt illa dig eller blir sjuk så ber vi att du kontaktar akuten direkt. Alla viktiga nummer finns på resebroschyrerna du får på posten. Om det skulle vara hotellets fel, så ersätter vi med en summa pengar.

 

Vanliga frågor:

 

  • När ska resan vara betald?
  • Vad är det för väder och vilken temperatur?
  • Hur gör man på flygplatsen med incheckning och så?
  • Varför kommer inte min rabatt med när jag har 20% rabatt?